Welcome To Forum #Pahang

webmaster.webchat.org
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Lawak : Baca Jgn X Baca...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
k



Number of posts : 22
Age : 31
Localisation : Temerloh Pahang Darul Makmur
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Lawak : Baca Jgn X Baca...   Sat Apr 07, 2007 4:57 am

Buatan Org....
Posted 12-6-2001 04:46
--------------------------------------------------------------------------------

Ada seorang gadis tinggal kat kampung Sungai Ara kat Bayan Lepas..dia tinggal dengan mak nyer sajer.... keluarga lain tak der..tak tau ler pasal aper...budak perempuan nie lak... boleh lar dikatakan cantik gak... suma budak2 kampung tu try nak tackle dia....tapi dia tak layan..sebab dia dah ader boyfriend satu tempat keje... Pastu ader ler satu mamat India nie kat kampung tu dia syok giler kat minah nie.. sampai satu hari tuh dia cakap walau apa pun terjadi...dia tetap nak kat minah nie...

Satu hari mamat nie (dia jual kuih ngan goreng pisang kat simpang kampung tuh) tunggu ler minah nie balik keje... ( budak nie keje kat satu kilang electronik kat Bayan lepas). Bila dia nampak minah nie balik dia tahan ler minah tu...pastu dia bagik kuih karipap ngan goreng pisang kat minah tu...mula2 minah tu tak ndak..tapi last2 dia amik gak..pasal ader ramai org tengok mamat tuh merayu2 kat dia...dia pun naik segan... bila balik rumah...minah tu pun makan ler karipap yang mamat tu bagiks..bila abis jer dia makan tiba2 dia rasa sakit perut... sakit giler...berguling2 minah tuh atas lantai...Agak agak sakit nya dah reda dia pun turun tangga ...dengan suara terketar ketar ... dia cakap kat mak dia "Mak...sakit perut....." kata minah tuh dengan muka yang agak pucat....Mak dia pun jawap mak dia cakap nak tau apa mak dia cakap??? "Orang sakit perut, tak boleh makan maggie......" bila dia dengar mak dia cakap macam tuh cepat2 minah tuh jawap balik.."Dah baik makkkk" lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/bussinc
Mugen



Number of posts : 254
Age : 25
Localisation : Temerloh
Registration date : 2007-03-31

PostSubject: Re: Lawak : Baca Jgn X Baca...   Sat Apr 07, 2007 5:00 am

kesudahan nye ?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/muzakir
Founder
Admin


Number of posts : 149
Localisation : Pahang Darul Makmur
Registration date : 2007-03-29

PostSubject: Re: Lawak : Baca Jgn X Baca...   Tue Apr 10, 2007 9:13 pm

kesudahan nya tipah tertipet tertipet ter tipah
Back to top Go down
View user profile http://pahang.top-forum.net
Mugen



Number of posts : 254
Age : 25
Localisation : Temerloh
Registration date : 2007-03-31

PostSubject: Re: Lawak : Baca Jgn X Baca...   Fri Apr 13, 2007 12:39 pm

hehe .
guaguaguagua
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/muzakir
Sponsored content




PostSubject: Re: Lawak : Baca Jgn X Baca...   Today at 12:17 pm

Back to top Go down
 
Lawak : Baca Jgn X Baca...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Latest Naruto Shippuden episode's Naruhina moment
» NaruHina Chronicles
» Your Desktop/Mobile/iPad/Console Background :3
» NATSU, GRAY, LUCY , ERZS VS NARUTO, SASUKE, SAKURA, HENATA VS LUFFY, ZORO, NAMI, ROBIN
» Claim your Anime/Manga couples thread!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Welcome To Forum #Pahang :: Umum :: lawak-
Jump to: